Оформлення фасадів

З чого починається будь-який бізнес? Ви реєструєте компанію, знімаєте офіс і заявляєте про себе Вашому потенційному споживачеві.

Як заявити про себе? Використовувати основні джерела реклами - реклама на транспорті, ЗМІ, тощо. Але перше, про що варто подумати - це зовнішня реклама, в даному випадку ми говоримо про оформлення Вашого офісу / магазину. Про це необхідно подбати з самого початку, адже Вас потрібно буде якось шукати, Вам необхідно виділятися серед конкурентів, особливо тих, які знаходяться в безпосередній близькості від Вас, і серед загальновідомих імен. Часом це єдиний спосіб самореклами, наприклад, для компаній, які знаходяться в бізнес-центрі і яким необхідно залучити споживача в крокової доступності від офісу.

В залежності від Вашого місцерозташування можна запропонувати абсолютно різні види і обсяги зовнішньої реклами:
  1. Табличка на дверях офісу і, якщо є можливість, на вході.
  2. Іміджева вивіска в зоні ресепшн.
  3. Якщо мається на увазі вивішувати ліцензії, сертифікати, грамоти, нагороди - бажано розмістити їх на брендування у Вашому фірмовому стилі інформаційній дошці.
  4. Штендер поряд з входом в бізнес-центр.
У свою чергу він буде не тільки вказувати на ваше місце розташування, але й служити додатковою рекламою і надавати необхідну інформацію, яку важко розмістити на табличках: перелік послуг, популярних товарів, графік роботи, контактна інформація. 

Якщо Ви знаходитеся в торговому центрі:
Якщо місце розташування вашої організації - ТЦ, то варто враховувати неможливість забрендувати головний вхід з вулиці і деякі складнощі з точним зазначенням вашого місця розташування. Що можна зробити в цьому випадку:

1. Забрендувати вхід саме до вас. Це може бути короб або світлова панель над Вашим входом, обклеювання стекол (як повна так і часткова), вивіска над касою, яка буде видно з проходу.
2. Найчастіше є можливість поставити штендер перед входом в ТЦ або безпосередньо близько Вашого входу.
3. По можливості розмістити вивіску на фасаді торгового центру. І весь успіх залежить від того, наскільки вона виділяється серед інших (підсвітка, колірна гамма, розмір, дизайн).

У такому випадку у Вас просто неймовірна кількість можливостей виділитися серед сірої маси поруч розташованих будинків.
Брендування фасаду: брендування облицювальних плит, оформлення козирка, конструкції з полікарбонату, окремі конструкції поруч зі входом (стела, пілон), наклейки на вікнах і звичайно вивіска над входом.