Дегустація

Дегустація – це рекламна акція, в якій промоутери пропонують спробувати дегустаційну продукцію з мотивуванням на покупку. Дегустації проводять з метою ознайомити цільову аудиторію зі смаком, всіма властивостями торгової марки, стимулювати на пробну покупку.
Дегустації різних видів продовольчої продукції найчастіше проводяться в мережі роздрібної торгівлі. Як правило, це регулярні щотижневі акції проходять від двох до семи днів на тиждень. Найчастіше їх організовують в дні та години найбільшої активності покупців.

Основні переваги проведення дегустацій:
• Споживач має можливість на місці ознайомитися з товаром;
• Можливість відразу оцінити реакцію потенційних споживачів.

Як стверджують, попит на товар після дегустації збільшується в два-чотири рази.
Маючи такий досвід, виробники говорять, що під час проведення дегустації попит злітає до небачених висот.
Перевага дегустації знаходиться нарівні з семплінгом – покупець може відчути ефективність користування новим товаром і його переваги над іншими марками, переконатися, чи подобається йому продукція і вберегти себе від витрати грошей на неякісний товар.

Види дегустацій : пряма (в торговій точці покупцеві пропонують протестувати продукцію, особисто переконатися в її ефективності) і без випробування продукту (передбачає інформування покупця про торгову марку, корисні властивості товару, способи його застосування, про відмінні риси) . Дегустації забезпечують довгострокове зростання продажів, так як покупець, купивши одного разу товар, який йому сподобався, буде повертатися до нього знову і знову.
 
Ми завжди раді допомогти Вам і підвищити престиж Вашого бізнесу!