Фірмовий стиль

Фірмовий стиль - це частина образу компанії, що необхідна для виділення фірми та її продукції серед різноманіття інших. Це засіб формування іміджу фірми та її корпоративної культури. За фірмовим стилем завжди можна визначити, які люди працюють в компанії, наскількі фірма поважна і навіть чого від неї можна очікувати. Дотримання компанією фірмового стилю позитивно позначається на довірі споживача, тому що вважається, що це показники організованості и порядком, як у виробництві, так і в будь-якому іншому напрямки діяльності. Що дає Вам використання фірмового стилю?

Впізнаваність. Фірмовий стиль дозволяє споживачам без особливих зусиль впізнати потрібній товар (послугу) за деякими зовнішніми ознаками. 

Довіра клієнтів. Якщо споживач хоча б раз упевнився у якості товарів (послуг), то ця довіра буде в значній мірі поширюватися на всю іншу продукцію фірми. Сама наявність фірмового стилю викликає у споживачів думку про солідність фірми. 

Реклама. Наявність фірмового стилю підвищує ефективність реклами. Окрім того всі об'єкти, які містять елементи фірмового стилю, вже є самі по собі рекламою.
 
Основні компоненти ФІРМОВОГО СТИЛЮ :
  • ​Логотип;
  • Текстовий знак;
  • Колірна Палітра (фірмові кольори);
  • Фірмовий шрифт;
  • Візитна картка;
  • Фірмовий бланк;
  • Конверт.
Додаткові компоненти ФІРМОВОГО СТИЛЮ:
  • Рекламний символ фірми (визначеня, персонаж або образ, закріпленій за фірмою, який виражає суть її діяльності);
  • Папка;
  • Буклет;
  • Плакат;
  • Сувенірна продукція;
  • Пакування (або пакувальний папір);
  • Інформаційний лист і прайс-лист;
  • Сайт в Мережі INTERNET;
  • Пакети;
  • Зовнішня реклама;
  • Оформлення інтер'єру;
  • Оформлення автотранспорту;
Різні компоненти у різному поєднанні можуть використовуватися для створення свого особистого іміджу, як великих, так і малих фірм. Фірмі, яка тільки започаткувала свою діяльність, не дуже необхідні папки з фірмовим стилем, можна обійтісь звичайними скорозшивачами. А весь логотип (графічний або текстовий) необхідний, якщо фірма збирається існувати на ринку серйозно та надовго.

Що таке фірмовий стиль і навіщо він потрібен?

Фірмовий стиль — це набір корпоративних елементів, об’єднаних однією ідеєю, основне завдання яких — виділення і запам’ятовуваність компанії серед подібних.
Іншими словами, фірмовий стиль — це графічно оформлені елементи: візитки, бланки, конверти, папки, факси, диски, презентації та інші корпоративні елементи, які використовуються в компанії.
Логотип — невід’ємна і, навіть, основна частина складових фірмового стилю. Адже без логотипу неможливо створити інші елементи фірстіля.
До фірмового стилю також відносять рекомендації по використанню елементів — стандарти оформлення («брендбук»). У цих рекомендаціях чітко вказано де і як використовувати різні елементи і які зміни в дизайн вносити не дозволено.