Реклама на громадському транспорті в тернополі

Реклама на громадському транспорті оптимальна по співвідношенню: Ціна\Якість. Жоден рекламоносій не може надати таку велику площу експонування при обмеженому рекламному бюджеті. До того ж реклама на транспорті володіє рядом переваг, які не доступні іншим видам реклами:
  • Динаміка - Ваша реклама постійно знаходиться в русі, по суті, сама їде до потенційного клієнта.
  • Вибірковість - Ви самі визначаєте маршрут експонування, виходячи з цілей рекламної кампанії.
  • Масовість - кількість переглядів Вашої реклами в рази перевищує кількість переглядів реклами на стаціонарному носії.
  • Креативність - автомобіль це не стандартна площина.
Автомобіль - це площина, яка дає дизайнерам можливість втілити найбільш яскраві та креативні ідеї використовуючи всі геометричні нюанси рекламоносія. І кожен тип транспортного засобу - нова ідея, а вибір транспортного засобу залишається за Вами. Для виготовлення рекламного зображення підбираються матеріали виходячи з вимог рекламної кампанії. Друкована продукція, призначається для експонування реклами на транспортних засобах, в обов'язковому порядку ламінується. Ламінація це запорука стабільності збереження кольору зображення на весь період експонування. Адже вона захищає зображення не тільки від механічного впливу (щоденна мийка, пісок на дорозі і т.д.), але і від дії ультрафіолетових променів, які мають негативний вплив на стійкість кольору.  

Реклама в тролейбусах в Тернополі

 
Реклама в транспорті – це один з найбільш ефективних видів реклами з просування товарів та послуг. Щодня сотні тисяч людей проводять частину свого часу в русі, отримуючи величезну кількість інформації від навколишнього світу. П’ять разів на тиждень 90% жителів міста добираються до роботи, навчання, у особистих справах, і повертаються назад. Кожен стоїть на зупинці в очікуванні (трамвая, тролейбуса, автобуса, маршрутки, міської електрички) і, як правило, навіть якщо йому не цікаво, він все одно прочитає ту чи іншу інформацію. Таким чином, реклама в транспорті має достатню ефективність.
Головною перевагою реклами в транспорті є велика аудиторія. Ще один плюс розміщення реклами в транспорті – вибірковість. Якщо рекламна кампанія повинна бути проведена в межах одного району міста або на якому-небудь приміському маршруті, то реклама і транспорт – ідеальне поєднання.
Що стосується параметрів цільової аудиторії, то і тут така реклама значно вигідніше інших видів. Адже в охоплювану аудиторію входять представники всіх верств населення, що розрізняються по віку, по соціальному положенню, і за рівнем достатку. При цьому ефективність розміщення реклами в транспорті значно перевершує її вартість.

ПЕРЕВАГИ
 - Постійний зоровий контакт (мінімум 15 хв.);
 - Частота повторних контактів з рекламним носієм;
 - Кольоровий друк, креативний цікавий макет, нестандартний;
 
Відсутність конкуренції з боку інших рекламних носіїв усередині салону, дає дуже хороший ефект. Інформація, розміщена на носіях, відмінно запам’ятовується аудиторією. В дорозі, людина нічим не зайнята і починає нудьгувати, настає інформаційний голод – тому вона обов’язково прочитає рекламну інформацію, причому багато разів.
 
Такий вид розміщення інформації поєднує в собі всі основні фактори ефективності реклами:
 1. Велика споживча аудиторія;
 2. Висока ефективність;
 3. Тривалість візуального контакту від 5 до 70 хвилин;
 4. Висока частота повторних контактів;
 5. Оптимальна ємність рекламного звернення;
 6. Доступність для сприйняття;
 7. Низька вартість на тисячу контактів;
 8. Незалежність від кліматичних впливів;
 9. Вибір потрібного Вам маршруту, наприклад, того, який проходить прямо поруч з Вашим магазином / офісом.
 
Ми завжди раді допомогти підвищити престиж Вашого бізнесу!