Реклама на сіті-лайтах

найбільша кількість сіті-лайтів в Тернополі

 
Формат «сіті-лайт» - це сектор ринку зовнішньої реклами, який швидко розвивається. Лайт-постери (сіті-лайти, лайт-бокси, трилайти) складають 14% ринку зовнішньої реклами в Англії, Франції.
Розмір рекламного поля - 1,20х1,80м (так званий «сіті-формат») - набуває все більшої популярності і є визнаним стандартним розміром у зовнішній рекламі.
Невеликі розміри сіті-формату дозволяють встановлювати їх в центральних районах міста – як вздовж заповнених дорожніх магістралей, що перетинають центр, так і на вузьких тротуарах і пішохідних зонах.
Завдяки стриманому дизайну і утилітарності сіті-формат легко й органічно вписується в будь-яке міське середовище.
Пропорції і дизайн сіті-формату також не порушують гармонії центральних вулиць, що є додатковою перевагою при виборі місць для їх розташування. Зосередження в найбільш відвідуваних районах і ключових місцях міста, ділових і торгових центрах збільшує ефективність використання рекламоносія даного формату.
Саме пішоходи вважаються основною аудиторією сіті-лайтів. Сіті-лайти - сучасно оформлені конструкції трохи вище людського росту, рекламна площина яких розташована на рівні людського погляду, що підвищує якість контакту зображення зі споживачем. Сторони сіті-лайтів часто працюють і на пішохідний і на транспортний потоки. Сіті-лайт - відносно недорога реклама, а інколи один з найефективніших з можливих варіантів зовнішньої реклами.
Функціональність і невеликі розміри сіті-лайтів дозволяють встановлювати їх у центральних та інших районах міста Тернопіль - уздовж завантажених автомобільних магістралей, що перетинають центр, на тротуарах і в пішохідних зонах. Завдяки дизайну сіті-лайти легко й органічно вписуються в будь-яке міське середовище.
Зосередження сітілайтів у найбільш жвавих районах і ключових місцях Тернополя, ділових і торгових центрах збільшує ефективність використання рекламоносія даного формату.
 
Основні переваги сіті-лайтів:
  • висока інформативність, охоплення пішохідних і транспортних потоків;
  • можливість розміщення носіїв у місцях, не доступних для інших форматів;
  • посилення рекламного звернення до нічного часу за допомогою внутрішнього висвітлення;
  • висока якість рекламного повідомлення поза залежністю від погодних умов.