Проведення BTL акцій

BTL- це елемент реклами, що є частиною довгострокової стратегії виведення бренду (марки) на ринок. Він пропонує короткі (або довгострокові) маркетингові інструменти для досягнення специфічних ринкових цілей протягом певного періоду часу.

BTL традиційно включає: демонстрації і дегустації продуктів (sampling); масові заходи (events: презентації семінари прес-конференції, вечірки і т.п.); лотереї, конкурси; стимулювання продажу (sales promotion); спонсорство; сувенірну продукцію; паблісіті /PR; дизайн упаковки; мерчендайзинг (оформлення місця продажу товарів); рекламу в інтерактивних засобах комунікації (Internet і інш. ); використання нетрадиційних рекламних носіїв і практично будь-які дії, що сприяють просуванню товару на ринок.


Адресна розсилка листівок
Адресна розсилка листівок
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua
mt-pbs.te.ua